Jak nakupovat
Možnosti platby
Hotově při převzetí (dobírkou)
Cenu za objednávku uhradíte přepravci (GLS / Česká pošta) či našemu kurýrovi při jeho doručení na zvolené adrese.
Platební kartou ONLINE
Po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečený terminál WebPay, kde budete moci objednávku zaplatit pomocí Vaší platební karty (akceptujeme všechny běžně používané typy).
Převodem či vkladem
Zaplatit za objednávku můžete také bankovním převodem na účet 770072/5500. Případně přímo vkladem na kterékoli pobočce Raiffeisenbank.
Způsoby doručení a ceny
Po České republice
- na pobočce Zásilkovny s platbou online nebo převodem 75,- *
- zásilkou společnosti GLS s platbou online nebo převodem 99,- *
- zásilkou České pošty s platbou online nebo převodem 129,- *
- na pobočce Zásilkovny na dobírku 105,- *
- zásilkou společnosti GLS na dobírku 134,- *
- zásilkou České pošty na dobírku 174,- *
* při ceně zboží nad 3000,- zdarma
Na Slovensko
- na pobočce Zásilkovny s platbou online nebo převodem 95,- *
- zásilkou společnosti GLS s platbou online nebo převodem 199,- **
** při ceně zboží nad 4000,- zdarma
Obchodní podmínky
Záruční podmínky:
- Není-li uvedeno jinak, poskytuje se automaticky záruka 24 měsíců.
Práva a povinnosti zákazníka:
- Zákazník je oprávněn vrátit zboží do 2 měsíců od jeho převzetí. V takovém případě je zákazník povinen o tom nejprve řádným způsobem informovat prodávajícího a poté nepoškozené zboží doručit či zaslat na své náklady v původním obalu a se všemi prodejními doklady na adresu prodávajícího. Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající vrátí kupní cenu zákazníkovi na jeho účet nejpozději do 7 dnů od okamžiku převzetí vráceného zboží.
- Zákazník je povinen pravdivě uvést všechny údaje potřebné k úspěšnému vyřízení objednávky (celé jméno či název firmy, telefon, e-mail, dodací adresu, způsob doručení a platby).
- Zákazník je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným odesláním.
Práva a povinnosti prodávajícího:
- Prodávající se zavazuje, že objednané zboží, které je skladem, bude expedováno nejpozději do dvou pracovních dnů po přijetí objednávky. U platby předem na účet do dvou pracovních dnů od okamžiku připsání platby na účet prodávajícího.
- Nebude-li některé zboží skladem, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat zákazníka o dalších možnostech řešení.
- Prodávající se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravců zboží, a to pouze za účelem doručení zboží k zákazníkovi.
- Prodávající si vyhrazuje právo na případné minimální odchylky v popisu a fotografiích jednotlivých produktů. Zároveň se zavazuje, že veškeré nepřesnosti opraví ihned po jejich zjištění.